Milow i svensk radio

Förra helgen blev jag glatt överraskad när jag hörde Rix FM spela Milows Ayo Technology. Idag upptäckte jag även att den bubblar på Mix Topp 20. Nu är det bara att hoppas att låten tar sig in på listan.
För de som har läst min blogg förut så är denna belgiske musiker inte helt obekant eftersom jag vid ett flertal tilfällen har länkat till några av hans låtar på YouTube. Jag är iallafall glad att fler får ta del av Milows musik (jag är inte naiv nog att tro att alla läser min blogg), även om det inte är en av hans egna låter (men covers kan vara bättre än originalen, såklart).

Mycket musik blir det denna söndag, men här har ni allafall Milow med Out of My Hands. Jag älskar helt enkelt denna låt!
 

Kommentarer
Postat av: Dixi

Svar: haha aww men räkor är mums så länge det blandas med en massa annat ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback