The Tyra Banks Show

Jag vet inte om någon minns, men för ett par år sedan gick Tyra Banks egen talkshow på kanal 5 (eller minns jag kanalen helt fel?). Även om du inte kommer ihåg det har du säkert hört talas om det.
Enligt mig var denna talkshow riktigt bra, därför tyckte jag det var tråkigt när de slutade sända serien. Senast igår faktiskt satt jag och kollade ett par klipp från den på YouTube.
Till saken, nu på eftermiddagen när jag satte mig i soffan för att se på TV fick jag en glad överraskning; TV3 har börjat sända den fjärde säsongen av The Tyra Banks Show! Idag var det första avsnittet och det handlade, inte så oväntat, om skönhet och kroppsideal. Jag beundrar verkligen Tyras självinsikt. Om jag säger så här, jag skulle nog aldrig kunna stå på en scen inför flera miljoner tittare osminkad, i mjukiskläder och fortfarande känna att jag hanterar situationen på ett bra sätt (iochförsig skulle jag väl inte känna det även om jag var iordninggjord. Miljontals människor är ganska mycket).

Har du tid och inte är en av de stackare som inte har några kanaler (eller inte har någon TV) så se till att titta på TV3, vardagar klockan 15.00.


Kommentarer
Postat av: angelica

fan jag jobbar ju då

Postat av: Jii

SV: :) kul att du gilla dom :) dom alla är unika på sitt sätt :)

take care

2009-03-02 @ 17:58:29
URL: http://sampaguita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback