Idol, idol, hur ska det gå?

Ja, då har man sett alla framträdanden för kvällen. Jag vet precis hur jag vill ha det. Lars måste ut! Missförstå mig inte, eller det kanske ni ska göra, jag gillar faktiskt hans musik. Jag har laddat ner samtliga låtar från hans myspace och Rejected Love är en av de bästa låtar jag någonsin hört. Det jag inte står ut med är människan. Han är ju totalt vidrig!
Han kan säkert vara jättetrevlig och ödmjuk privat, vad vet jag, men attityden jag har sett är värdelös. Tvärt emot vad hans egen åsikt verkar vara tycker jag definitivt inte att han har gjort sig förtjänt av Idol.
De andra då? Jag tycker faktiskt att Robin Bengtsson utvecklas varje vecka och idag tog han ett lite längre steg. Synd bara att han hade så långt kvar från början, det är inte tillräckligt bra.
Så har vi Hammy från Over the Hedge...Eller, nej jag såg visst fel. Det är ju Kevin. Han är resultatet av en kropp fylld med High School Musical-filmer och andra Amerikanska prekto-musikaler. Min familj har riktigt kul på hans bekostnad på fredagkvällarna, men det går inte att blunda för att han kan det här med att så på scen. Som det ser ut nu tycker jag faktiskt att han förtjänar att vinna. Så vida han inte redan har haft en sångkarriär på Malta. Då är det bara tragiskt.

Vem tror ni åker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback