En rubrik och ett filmtips

Utvecklingsamtalet gick bra, riktigt bra faktiskt.

I kväll får ni som inte har sett "Systrar i jeans" se på trean i kväll klockan 21.00. Jag tycker att det är en jättegullig film. Förhoppningsvis kommer jag att få se tvåan inom den närmaste framtiden. Då lovar jag att skriva en kort recension.
Ni får inte heller missa Ugly Betty och de som har sett filmen ovan eller planerar att se den på annat sätt kan göra som mig och se Desperate Housewives.

Ha en trevlig tisdagkväll!

Kommentarer
Postat av: SANAZ

Hejsan, ville bara tipsa om tävlingen på min blogg :)

kram

Postat av: Nitania

Svar: Kul att du är med i tävlingen vännen! Jag önskar dig lycka till!

2008-11-13 @ 09:21:42
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback