Personlig inredning

Jag fick ett litet ryck idag. Det brukar vara på jsut söndagar jag har tråkigt, börjar riva i de gamla skåpen och hittar favoritprylarna från förr. Dagens fynd var "plopparna".
Det började med två prickar och en röd båge, jag ploppade dit en rosa näsa och gick vidare till det gula. Då slog det mig; min ploppbild föreställer ju Ola! Jag vet inte om jag borde bli rädd, har är absolut ingen favorit så det är ingen fantavla det här. Det är nog för att jag såg körlaget igår.
Den blåa randen upptill behöver nog lite förklaring. Någon intelligent person förstår säkert att det är himmel. Det gröna nere i högra hörnet behöver knappast någon förklaring. Självklart är det ärtpuré! Inspirationen kom från dagens lunch.
Håll med om att det blev snyggt? 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback