Söndag

Ja, för att gå rakt på sak; idag gjorde jag min första omkörning. Men bilen alltså. Jag hann med två till dessutom, en husvagn och en hästtransport (den första var en båt förresten). Det går framåt!
Anledningen till att jag körde bil idag över huvud taget berodde på att jag och mamma åkte in till Tornby för att byta mina chinos jag köpte i veckan. Tyvärr fanns byxorna inte i en storlek mindre på MQ där heller och jag orkade inte börja prova några andra plagg, så jag lämnade helt enkelt tillbaka dem. Synd, för de var riktigt bekväma.
Usch, den här veckan har trots all ledighet varit ganska så hemsk. Jag känner inte alls för att gå upp tidigt i morgon men samtidigt ska det bli skönt men en ny vecka. Ny start liksom. Bara tre veckor kvar till somamrlover och tur är väl det. Trots förvånansvärt lite skolarbete att göra känns veckorna tiktigt fullbokade. Självklart dålig planering från min sida.

Ha en trevlig fortsättning på söndagskvällen!


Kommentarer
Postat av: FotobyDenise-F O T O B L O G G

Sv: Tack så mkt:D

Ha en bra kväll

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback