Morgonpromenad

Jag är ute och går ganska mycket, däremot brukar mina powerwalks (det låter småfånigt, men jag går faktiskt ganska snabbt) vanligtvis vara sent på eftermiddagen. Det kan ju ställa till lite problem, att den tiden jag gillar att vara ute och går är den tiden då man ofta är upptagen. De senaste veckorna, och veckorna framöver, kommer jag dessutom att jobba en hel del så då blir det ännu svårare att hinna med träningen.
Denna morgonen fick jag ett mindre ryck, eller det var kanske redan igår då jag kom på att jag faktiskt hade tid att gå ut och gå på morgonen. I och med att jag inte börjar skolan förrän klockan tio idag och jag inte ser några problem med att gå upp klockan sex som vanligt passade jag helt enkelt på att använda tiden till något vettigt. Det var kallt, men ändå ganska härligt. Dock trodde jag att jag skulle falla ihop av hunger, jag  har väldigt svårt att fungera innan jag har fått i mig min frukost.
Nu ska jag försöka hitta något som jag kan ha på mig idag. Hur mycket kläder man än har är det alltid svårt att hitta något.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback