Fredag - eller inte

För mig ha det kännts som fredan hela dagen. Jag vet inte varför! Kanske för att den har varit relativt slapp?
Förmiddagen ägnades åt att skriva nationellt prov i matte A (Det gick bra, lätt som en plätt! Trots att jag var nogrann lyckades jag göra iallafall ett slarvfel...suck, - tecken är svåra att se). Efter lunch hade jag en timmes lektion i matte B och därefter kunde jag åka hem.
Senare åkte jag ner till stallet för att jobba, som vanligt med andra ord. Idag fick jag och Nogge ta hand om en ny liten elev som endast hade kört en gång förut, men det gick super.
Det märks verkligen att sommaren är på väg! Jag tror inte att man förstår riktigt hur härligt det är att köra ute på slingan en sommarkväll. Okej, idag var det inte sommar, men inte långt ifrån. Det är något speciellt när träden blir sådär överdrivet gröna och den där blommiga lukten som finns i luften, det är helt enkelt underbart!

Nu börjar jag spåra ur känner jag, jag får väl dra mig tillbaka och se på Lie To Me som börjar alldeles strax på fyran. Ett helt okej program (även om jag föredrar The Mentalist om man ska jämföra). Boken jag fick av min syster i födelsedagspresent, Breaking Dawn av Stephenie Meyer, damp ned i brevlådan idag (inte riktigt, pappa fick hämta paketet på macken) så det blir väl lite (läs: massor) läsning också.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback