Första maj

Det är första maj och jag måste erkänna att jag känner mig relativt utvilad, jag hade min längsta sovmorgon hittills; jag gick inte upp förren klockan nio (jag vaknade dock första gången vid sju, men vi struntar i det). Jag är helt enkelt en ganska morgonpigg människa och ställer inte om dygnet särskilt lätt, å andra sidan går jag ju i skolan på vardagarna och jobbar helger så det är ju inte så ofta jag faktiskt får sova hur länge som helst.

Gårdagen var riktigt trevlig. Jag mötte upp Amanda, Elin och Lovisa vid tågstationen och sedan gick vi hem till den sistnämnda. Grillning, försäljare som ringde på dörren, promenad till diverse lekparker, glass och flumm var lite av vad kvällen bestod av. Tack för en bra Valborg tjejer!

Nu funderar jag på att se efter hur varmt det har hunnit bli på altanen, det är riktigt soligt och jag har inte solat på hela veckan. Jag känner mig fortfarande lätt handikappad med mina stela lår (jag tror aldrig jag har haft den här typen av träningsverk i benen, jag kan knappt gå nedför trappan!).

Ha en riktigt, riktigt härlig första maj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback