Facebook

Jag har varit en av de få som inte har haft något Facebookkonto, det har helt enkelt inte funnits någon anledning. Dessutom har jag varit lite skeptisk och...tja, både mina föräldrar och större delen av min släkt är medlemmar där och jag vet att de har sökt efter mig där. Inte för att jag har något att dölja, men efter att ha sett skräckexempel på Dr. Phil om mammor som loggar in på deras döttrars konton och skickar meddelanden till deras vänner, så blir man lite rädd. Inte för att min mamma skulle göra så, men jag vill helt enkelt vara ifred.
Nu har jag iallafall, för bara ett par minuter sedan, registrerat mig på Facebook! Jag förstår absolut ingenting och försöker ta reda på hur man blir så hemlig som möjligt, lite sjukt när det faktiskt är en site för att hålla kontakten med sina vänner.
Så nu får ni söka efter mig, eller något. Jag vet inte hur allt detta funkar än. Vi får se!

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback