Tisdag

Ja, då var ännu en dag alldeles snart slut. Till skilnlad mot vad jag kände i morse blev dagen inte så jobbig, skolan gick ganska snabbt och smärtfritt och det var härligt att komma ut och köra lite. Kanske var underlaget inte det allra bästa, jag blev ihjälskrämt av ett träd (som jag har sett hundratals gånger, senast några minuter innan) och de där hemska mördarrådjuren förstöre lite, men på det stora hela gick allt bra. Dessutom är avloppet i duschen fixat. Det ska ju bli ett nytt och bättre senare, men nu fungerar de iallafall. En dusch är nästan ett måste om man vill undvika mugg på hästarna så här års.
För att byta ämne helt, idag kom mina böcker från bokus (se tidigare inlägg). "Tyvärr" fick vi en bok på engelskan som vi ska läsa nu ( The Lovely Bones av Alice Sebold). Jag har längtat efter just det momentet i kursen, men varför måste det vara ju nu när jag har köpt en massa nya böcker? Okej, fyra böcker är väl inte en massa, och jag har läst klart shopaholicboken (recension kanske kommer i framtiden om jag orkar) men ändå. Nu när jag är stolt ägare till ett exemplar av sista delen i Libba Brays triologi kan jag knappt vänta att få veta hur serien slutar!

God natt och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Cristian

Haha, gulligt! Fast i sommar blir ju nyckelpigan självklart en uppvärmare innan Insane.



:-)

Postat av: Emma

Vilken söt shettis! Vad heter den? <'3

2009-03-05 @ 16:10:28
URL: http://emmsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback