Jobbigt

Den här veckan har än så länge känts riktigt jobbig, det kommer den säkert att fortsätta med. Inte för att jag har så där överdrivet mycket att göra, men jag vill ändå bara krypa ner under täcket och försvinna. Jag antar att det är så det känns ibland.
Idag har jag iallafall sovmorgon, precis som alla tisdagar. Det är skönt, men jag hade ändå hellre stannat hemma.
I eftermiddag blir det att åka och köra Nogge. Det är något som jag tycker är kul men som ändå känns lite extra jobbigt idag. Kanske är det för att vädret inte är så inbjudande? I så fall får jag väl hoppas på en lite klarare etfermiddag och att gårdagens hemska nysnö försvinner utan att lämna ett hav av vatten.

Ha en trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback