Äntligen, mina drömhörlurar!

Jag vet inte om jag har skrivit om det i bloggen tidigare, men jag vet att jag i "normala fall" brukar klaga över hörlurar till min telefon. Det brukar ofta vara bristen på roliga/snygga alternativ och alldeles för högt pris då jag har kollat i butikerna, och jag brukar alltid lyckas ta sönder mina ganska snabbt. Jag är väl inte oförsiktig eller så...men hörlurar slits!
Nu på morgonen blev jag iallafall superglad när jag hittade den roliga hemsidan
GadgedGirl. Inte nog med att man kan hitta en supersöt Hello Kitty laptop (som blir din för 16 500:-) och en Hello Kitty brödrost, de har även originalhörlurar från Sony Ericsson i flera färger - inte minst rosa! Okej, de är kanske inte lika starkt rosa som de jag brukar "låna" av syrran och de matchar absolut inte min mobil som är svart och grön, men herregud. Det är rosa! Dessutom börjar min telefon sjunga på sista versen... Själva ladduttaget har börjat glappa så det är kan vara lite småirriterande.

Visst är de söta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback