Torsdag, eller, nej vänta!

Idag har jag haft en fuldag. Mitt hår har varit fult, hyn har de senaste dagarna kollapsat totalt och kläderna sitter som jag vet inte vad.
Dagen i övrigt har varit okej. Trots att dagarna går fort nu är jag ändå ett steg föra och jag får hela tiden för mig att det är torsdag. Har även varit före i tiden då jag började cykla till tåget en timme tidigare än jag hade tänkt, haha. Smart!
"Skoldagen" blev iallafall kort. Bowlingen gick så väntat. Haha, jag är så fruktansvärt dålig, men kul är det! Mot alla odds lyckades jag iallafall (med mycket tur) göra en strike. Det ni!
Därefter åt vi lunch i form av baguetter och eftersom vädret var som det var och ingen var så pepp på (observera uttrycket) fick vi sluta. Jag använde eftermiddagen åt att förgäves hitta en studentpresent till min syster. Hon tar studenten på fredag och jag vet inte vad jag ska ge henne. Jag tänkte ett armband, men det finns helt enkelt inget fint (och av hyfsad kvalité) som passar min budget.
Jag är så fruktansvärt trött på shopping nu. Det känns som om jag inte gör annat! Idag kom jag iallafall hem med lite småsaker till min avslutningsoutfit. Tröja, örhängen, underkläder, strumpbyxor och ett supersött skärp blev det. Jag kommer väl inte att vara så väldans uppklädd eller somrig, men det verkar inte som om vädret kommer att vara det heller.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback