Shopping...igen

Det känns som om det här håller på att förvandlas till en modeblogg (forutom det faktum att jag har noll koll på kläder). Jag kan inte hjälpa att maj/juni (och kanske december) är mina stora shoppingmånader.
Idag var jag iallafall ute efter kläder och skor till skolavslutningen. Det sket sig. För att inte komma hem helt tomhänt köpte jag iallafall ett linne från, hör och häpna, Bikbok (jag köpte faktiskt min avslutningsklänning i 6:an där också, så helt ny är ju inte affären för mig även om jag knappast kan kalla mig "stammis"). Jag såg linnet för ett tag sedan på en blogg (kommer tyvärr inte ihåg vilken) så jag var ju tvungen att se om de hade det.
Man kan inte ha tur varje dag, det fanns bara kvar i storlek XS och L. Den större storleken var som en tält på mig men tack vare att linnet förmodligen ska vara lite större satt den mindre förvånandsvärt bra. Inget att ha leggings under men absolut inte tight (nu skulle jag visserligen aldrig ha ett linne med leggings under).
På bilden ser ni på sätt och vis hur linnet ser ut, kan meddela att jag fortfarande stör mig på att denna typ av plagg altid "hänger ned" vid armhålerna. På bilden är det extra tydligt eftersom jag inte har något vitt linne under utan endast en ful grå BH. Man kan inte vara vacker jämt.

Nej nu måste jag sätta igång att plugga. Jag bara skjuter upp det och jag har ju faktiskt prov på antikens Grekland i morgon.
Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback