Nu är sommaren här...eller?

Efter ett par dagar med lite sol var väl detta vädret väntat. Blåst och till och från öppnade sig himlen totalt och det verkade som om någon hade hällt en stor hink över lilla Mantorp.
Fram till fyratiden idag gjorde jag absolut ingenting vettigt! Jag såg på TV, fick ett litet ryck och installerade mitt gamla The Sims-spel (man får kalla det gammalt nu när en ny version har kommit ut). Samtidigt som jag blir otroligt rastlös av att göra just ingenting blir jag väldigt matt och känner mig alldeles nyvaken. Jag behöver helt enkelt hålla igång hela tiden!
Framåt kvällen åkte jag iallafall till stallet för att jobba lite. Det var den absolut sista lektionen denna terminen och med regnet som bortblåst blev det en riktigt bra avslutning. Vi får hoppas att vi ser majoriteten av eleverna i höst också.
Vi som har jobbat med just denna grupp fick ett par avslutningpresenter. Det är jättegulligt och man känner sig verkligen uppskattad! Nu har jag iallafall fått det lite midsommarfint här hemma och visst är halsbandet ursött?




God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback