Midsommar -09

Midsommar i Sköldinge var som väntat lugn och det blev mycket ätande. Jag åt säkert mat för en hel vecka!
Visst fick vi lite fint midsommarväder i form av sol men framåt kvällen kom några riktiga skyfall. Jag skojar inte om jag säger att det var som om någon hade hällt en hink vatten över gården. Vattendropparna föll inte, de slungades ner.
Sömn blev det desto mindre av. Jag som är van vid min höga och breda kontinentalsäng fick sova på en decimetertjock skumgummimadrass som var 90 centimeter bred. Det var en upplevelse, haha.

Nu ska jag ta och förbereda mig lite till inför nästa veckas travledarassistentkurs. Jag har en känsla av att jag kommer att lära mig mer än vad jag har att lära ut.
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback