Mästerföraren

Efter att ha gått upp vid åttatiden för att kolla på "The Biggest Loser" åkte jag och handlade mat med mamma. Nu är jag reda för en hel vecka i stallet! Vad är mer perfekt att ta med sig som lunch än sallad? Båda soltorkade tomater, oliver och getost (självklart utan löpe) fick följa med hem.

Jag har varit och köpt virke med pappa också, och gissa vad? Jag körde med släpvagn! Visserligen när den var tom på fem meter långa brädor då, men iallafall.
På motorvägen fick jag testa på farthållaren också, så jag behövde inte gasa något. Ganska smidigt och man slipper få kramp i benet. Om pappa bad mig köra med den för att det skulle bli enklare för mig eller för att jag skulle hålla hastigheten vet jag faktiskt inte. 80 km/h på motorvägen känns iallafall väldigt långsamt.

Nu har vi virke för att bygga ett helt stall, eller ett altantak iallafall.



Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback