Ibland blir man glad för småsaker

Jag ogillar starkt folk som har med barnvagnar i affärer...och de som har med hundar på marknader. Jag ogillar människor som glor och skrikande barn.
Jag vet att jag inte är ensam om detta, men det låter kanske inte alltid så bra - och ser framförallt inte så bra ut, när man suckar och himlar med ögonen. Det är jag medveten om.

Nog om detta, för även jag kan inte störas av livfulla ungar jämt. Jag tror mitt hemska humör börjar lätta nu. På tåget hem från skolan satt det en liten kille framför mig, åkandes med en släkting antagligen (jag vågar inte gissa om det var mamma, mormor eller om de ens var släkt). Det gick inte att låta bli att skratta när han lekte tittut och hela tiden skulle vända tillbaka "huvudskyddet" på tågstolen. Jag vänte det lika envist tillbaka (självklart när han inte såg). Haha, vi hade världens match där. Ibland undrar jag om min mentala ålder stannade på fem eller något. Jag kan helt enkelt underhållas av de till syntes minsta sakerna!

Så, vad har ni haft för ljusglimtar idag?


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag ogillar också starkt barnvagnar som är iväg och sen ogillar jag personer med rullatorer som ska fram i rusningstrafik..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback