Dags att ladda inför shoppingveckan...

Dagen, som visserligen inte är riktigt slut än, har liksom gårdagen bara flugit förbi!
Igår gick jag och hämtade mina rosa sprayfärgsburkar till cykeln, provsprayade på ett av stänkskydden och det kommer att bli toppensnyggt! Senare kom mormor och lite annan släkt och åt lunch. Trevligt, trevligt.

Idag har jag, hör och häpna, åkt buss! Okej, riktigt så stort är det väl inte, men för det mesta åker jag ju bara tåg. Kompisarna jag skulle till idag behövde jag emellertid göra båda delarna och jag kom fram utan problem. Annars är ju inte bussarna lika enkelriktade som tågen...och då har jag ändå lyckats missa min hemstation (pendeln), på en linje som jag åker varje dag!
Det kan bara hända i Lovisas värld!

Veckan som kommer kommer att bli full av shopping, förhoppningsvis måste jag lägga till. Man vet ju aldrig om man kommer att hitta något. På måndag åker jag till Ullared och på torsdag till Stockholm i ett par dagar, så nog är inte oddsen så dåliga. Om inte annat får jag väl köpa strumpor, idag har jag lyckats få hål i två par.

Ha en trevlig och intressant kväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback