Cykel och glass

Det måste börja närma sig två månader sedan nu, då jag satte ut min gamla cykel på blocket. Jag hade väl nästan glömt bort den och givit upp hoppet om att få min gamla ögonsten såld, hihi. Det var faktiskt inte ett helt lätt beslut, jag kommer ihåg hur stolt jag var när jag köpte den. Jag använde den flitigt under flera år och trots det är den i superbra skick, nu har den visserligen stått ett tag eftersom jag växte ur den.
Till saken, vid lunchtid ringde mamma och sade att hon hade sålt min cykel. Nu har alltså en ny flicka fått ta över denna ljusblå skönhet och jag blev ganska många hundralappar rikare. Perfekt till min nya walk-in-closet med andra ord!

Ha en härlig sommarkväll! 


Min frukt och sorbet-glass jag åt tidigare på kvällen. Riktigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback