Vår och väskor

Jag vet inte hur länge jag har tjatat om att jag behöver en ny, bra, ordentligt och snygg väska. Jag har helt enkelt inte hittat någon jag fastnat för (som inte kostar hur mycket som helst menar jag, skulle ju gärna ha en mulberry bayswater på axeln.). Nu har väl behovet ökat något och jag är ute efter två väckor (eller tre, eller fyra..eller...).
Dels behöver jag en väska av lite större modell som funkar till allt (dvs. gärna svart). Det ska få plats skolböcker, jacka, plånbok, kompaktkamera, necessär och så vidare. Ni vet en sådan väska som är perfekt att ha med till skolan och när man tar lite längre endagsresor.
Jag behöver också en liten väska som bara rymmer det allra nödvändigaste (plånbok, nycklar, mobil). 

Jag får leta vidare på internet senare, måste åka iväg och jobba. Kom gärna med väskförslag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback