I spy with my little eye, something beginning with H...

Horoskop!

Se där, visst låter det som om de kommande två veckorna kommer att bli bra? Någon resa vet jag inte...möjligtvis TLA III-kursen, men den är ju ett par dagar senare. Hur härligt ska det inte bli med hotellfrukost (och lunch...och middag) två dagar i rad? Härligt! (Haha, allt jag tänker på är maten. Det ska självklart bli intressant och kul att träffa lite nytt folk med)
Jag fick bekräftelsen och prelliminärt schema för kursen idag. Min första tanke var "Hjälp! Vad tidigt vi måste gå upp." men vid närmare eftertanke kommer jag kunna sova ungefär en halvtimme mer än i vanliga fall. Som sagt, det ska bli kul.


Källa:
www.veckorevyn.com

Jag litar fullständigt på horoskop! Hihi

Kommentarer
Postat av: Louise

Svar: Tack så jättemycket! Din design är riktigt läcker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback