Dumma fånitån

Jag kan väl inte säga att min telefon alltid har funkat som den ska, men idag blev jag riktigt irriterad. Under mitt snart sjuttonåriga liv har jag aldrig fått påminnelse om dåligt batteri av telefonen, jag är supernoga med laddningen, och i gårkväll hade den 50% batteri kvar så jag funderade inte ens på att ladda den. Min telefon brukar visserligen hoppa lite mellan hur mycket laddad den är men från 50% till 4% på mindre än ett dygn utan att jag hade gjort något särskilt?Dessutom har den hållit på att skjuta raketer hela tiden, som om det vore nyårsafton (jag har alltså en S500i och temat som ändrar sig efter datum och tid).
Flummigt inlägg, ville bara tala om varför jag kan ha varit svårt att nå, eller kommer att bli. Man vet aldrig när den får för sig att tuppa av nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback