Självporträtt

Jag målar gärna, både "för hand" och i ps. Jag har till och med visat upp en del saker som jag har gjort här i bloggen. Något jag däremot sällan gör är porträtt i photoshop, när jag väl gör det handlar det kanske om mangaliknande skapelser eller försök till ordentligt verklighetstrogna, aldrig ett mellanting. Jag brukar heller aldrig försöka mig på självportrtätt.
Nu har jag för en gång skull tänkt "outside the box". Jag kan direkt försvara mig med att jag vet att håret ser förjävligt ut, tyvärr kan jag inte undgå att berätta att det nästan ser värre ut i verkligheten. Annars så vet jag inte om det är så likt, kanske, kanske inte. Fast riktigt så hög panna/hårfäste har jag förhoppningsvis inte, hihi.




Ha en trevlig söndag åt mig!


Kommentarer
Postat av: Nightfall

vad duktig du är!

Postat av: Foki

vilken fin bild :)

2009-02-22 @ 19:04:36
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback