matvett

Ni har säkert suttit och googlat efter svar på era frågor om mat utan att kunna hitta svaret, jag vet att jag har gjort det. På matvett.se kan du ställa dina frågor och få svar på dem av dietiststudenter. Du kan även hitta andras frågor och svar, artiklar om kost och läsa dietiststudenternas bloggar.
Jag har inte hunnit kolla igenom sidan helt och hållet än (det finns mycket att läsa, vilket är super) men av det jag har läst verkar det vara en toppensite.

När jag ändå är inne på hälsotemat, det är inte någon som vet om det finns någon liknande hemsida för hästar? Ja, eller hästägare och andra hästbitna förstås. Det måste ju finnas fler en jag som tycker att hästens foder och näringsbehov är väldigt intressant, och det är ju knappast så att det inte finns något att skriva om.

Som sagt, kika in på matvett.se. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback