Prosit

Det räckte inte med lite ont i halsen, gårdagen bjöd på både feber och en massa andra förkyldsningssympton. Känns inte så härligt att missa skolan, jag skulle ju dessutom ut med "the bad girls" (haha) igår.
I morse hade jag ännu högre feber men jag mådde bättre, inte för att jag hade struntat i att jobba även om jag mådde dåligt. 9.00-14.30 är ju inte så lång tid, dessutom har jag ju ett superarbete.
Hemlo, det lilla krypet jag körde i torsdags, var helt borta idag. Jag vet inte riktigt vad det var med honom, han lider väl helt enkelt av svårigheten att släppa saker. Han hade visst haft skoj och slitit sig låss när han skoddes, han blev också skrämt av någon mopedidiot på morgonen. Vid närmare eftertanke är det kanske itne så konstigt att den lilla bebisen var lite snurrig.
Över till en annan bebis, Nogge har redan fått ruskigt tjock päls. Hösten är på väg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback