Torsdag igen

Jag ber om ursäkt för lite bilder de senaste dagarna, men snart är det lov och då hoppas jag ha tid för sådant.

Skoldagen kommer förhoppningsvis gå fort. Den börjar mad studiestuga (kommer att arbeta med Nk/Sv-arbetet), sedan Franska och efter lunch har vi Samhällskunskap och Naturkunskap. Sedan bär det av hem och så fort som möjligt ska jag ta en promenad ner till Nogge.
Om det hade blivit värre hae jag nog hört något nu eftersom de är i stallet ganska så tidigt. Skönt! Har även ett par teorier som kan ha utlöst den allergiska reaktionen... Drömde att jag berättade om dem och C bara skrattade ut mig, men så långsökta är de faktiskt inte.
Håll tummarna för att vi kommer på vad det är och att Nogge blir helt återställd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback