När jag tar det lugnt...

..och får tid att tänka känns det mesta ganska så kasst faktiskt. Idag är jag hemma pga. att jag har ont i magen och känner mig allmänt "uschlig".
När jag tänker på alla runt omkring käns det som om de flesta har en plan med sitt liv, de vet på ett ungefär eller helt vad de vill göra och tar alla chanser att uppnå sin dröm. Även de som inte vet vad de vill provar på olika saker för att hitta "sin grej".
Jag då? Jag vet inte alls vad jag vill jobba som, vad jag vill ägna min fritid åt (Jo, hästar såklart, men när, vad och hur?). Jag vet att jag vill vara framgångsrik inom vad jag nu vill göra (som jag som sagt inte vet vad ännu), jag vill vara natruligt bra på det och känna mig positiv till att gå till platsen. Nu menar jag både framtida jobb och fritidsinressen.
Jag har också kommit på att jag är väldigt bra på att stöta bort folk. Är det någon jag ogillar det minsta eller som jag helt enkelt tycker slösar bort min tid struntar jag i den personen, jag vill att allt jag gör ska ha ett syfte. Ändå sitter jag här och uträttat absolut ingenting!

Ett flummigt egoinlägg från mig, som kanske ska fortsätta rensa ur mitt rum så jag inte har allt kvar på torsdag.

Ha en härlig dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback