Fullproppad helg - igen

Mitt liv fungerar på så vis att antingen har jag inget att göra eller så har jag massor vilket betyder att jag antingen inte har något att blogga om eller så har jag inte tid.
Gårdagen spenderades nästan helt i stallet. Som vanligt knattekörning, kopparkurs och prova på. Hemma firades mina föräldrara födelsedagar så det blev lite att träffa släkten också.

Idag har jag också varit i stallet (är ni chockade?). Dels var det en femtioårskörning och senare kom barn från blå stjärnan och körde. Det gick väl bra, inga större överraskningar iallafall.

Ja...vad har hänt mer? Jag lagade ett par av mina jeans, beställde lite prover på mineralsmink som jag ser fram emot att testa och skriva om i bloggen. Jag har också eventuellt ett extrajobb på gång... Spännande? Nä, så märkvärdigt är det inte. Lite mockning och sånt tror jag.
Annars ska jag på Halloween-utställning i November. En av skolponnyerna, Manda (Tyvärr har ju inte Nogge full stam), ska ställas ut. Det ska bli kul!

Jag har i flera veckor tänkt att jag ska skriva min egen uppfattning om Idol och deltagarna, men på något sätt kommer jag mig aldrig för. För första gången har jag verkligen följt programmet och jag har bara missat ett avsnitt (men det säger kanske mer om hur ointressant liv jag har). Vå får se om det blir av i veckan...eller när finalen närmar sig och det bara finns två deltagara ett skriva om.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback