Nyklippt

Idag har jag varit hos frisören. Jag har inte klippt mig sedan i slutet av maj och jag har skjutit upp att boka tid flera månader.
Jag ahde absolut inga idéer när jag kom dit så jag bad helt enkelt frisören om tips och vad hon tyckte. Resultatet blev faktiskt inte något chockerande, snarare tvärt om. Lite mer uppklippt och topparna klippta blev det men inget som direkt syns. Jag fick desto mer medel i håret istället, haha. De håller på att bestämma sig för ett nytt märke att köpa in varor av och provar olika. Dessuto hade de en försäljare där och tja, han gillade att prata om sina produkter iallafall.
För en gångs skull plattade inte frissören mitt hår. Kanske är det därför jag inte ser så stor skillnad? För det känns ju lättare och lite tunnare. Jag får nog platta själv och se efter.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Jag skjuter alltid upp att klippa mig! Jag hatar att håret blir kortare, jag vill ju att det ska vara långt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback