Äntligen

Som jag skrev tidigare är jag väldigt, väldigt trött. De senaste dagarna har varit lite små fulla.
I onsdags var jag som vanligt i stallet på kvällen och även om jag åkte hem lite tidigare än jag brukar var det inte så mycket jag kunde/orkade göra när jag kom hem.
Torsdagens skoldag avslutades med ett naturkunskapsprov om olika energiformer. Det var tack och lov ganska lätt men helt lugn kan man ju inte vara förren man får resultatet. Eftermiddagen och kvällen gick åt att handla, pimpa rullatorn och handla lite till.
Idag, fredag, började jag med att skriva ett prov om ideologier. Jag vet ärligt talat inte hur det gick. Som vanligt svarade jag ju på allt och lät förhoppningsvis inte för dum, men om jag har rätt vet jag inte. När jag kom hem orkade jag inte annat än lägga mig i soffan och titta på tv i tre timmar. Sedan försökte jag få ordning på hästbilden (orka förklara för de som inte vet) och nu sitter jag alltså här. Strax ska jag ätao ch sedan blir det Idol.

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback