Första badet på två år

Lördag, idag har jag haft det ganska slappt. På förmiddagen plockade jag hallon i grannens hallonjungel (lugn, jag hade tillåtelse), klippte det sista av gräset jag inte orkade med igår, plockade ut diskmaskinen och en massa andra helt ointressanta saker. Jag ska aldrig att min blogg skulle vara händelserik.

Efter lunch fick mamma för sig att hon skulle tvinga med mig till Varamon. Jag som inte har badat på över två år, jag hade inte ens några badkläder. Mamma gav sick dock inte så vi åkte och köpte en bikini överdel (på hennes bekostnad såklart), underdel+shorts hade jag sedan innan.
 Så till slut följde jag alltså med till stranden, men jag kunde inte förmå mig att ha bara bikinin så det fick bli pumashorts+badlinne över. Lite framsteg tycker jag ändå att det är, har inte haft bikini sedan jag var tio eller något sådant och har aldrig shorts och linne offentligt. Så som sagt, det tar sig. (Kortfattat: Jag skäms över min kropp och tycker att jag är otroligt överviktig, tyvärr inte något som är ovanligt nu för tiden.)

Blev lite för personligt/djupt idag också. Fortsätter jag i den här farten kommer jag inte att ha några läsare, eller?
Men men, Rom byggdes inte på en dag.


Ett foto jag är ganska nöjd med. =)

Just nu
Nagellack: Very Pink
Bok: Konsten att vara snäll av Stefan Einhorn
Humör: Delat
Låt: Timmy Thorsell  - En Grön Ponnyhäst (haha)
Längtan: Perfektion
Favorit: Nogge

Kommentarer
Postat av: Maggan

Tack så mycket för ditt krya på!

/Maggan <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback