Sista krafterna

Shit vilken vecka det har varit! Idag har jag iallafall blivit klar med två uppsatser varav den ena är examensarbetet för Naturkunskap A. Skönt att bli av med ännu en kurs. Jag har även skrivit ut en restuppgift i det ämnet, allt för att få så bra betyg så möjligt. Har även rättat en bokrecensionsaktig sak på franska.
Förutom detta har det varit en del jobb i stallet. Förra helgen var det ju travsportens dag (Någon kanske såg oss i Motalatidningen? Har tyvärr inte kunnat göra det själv.) och i måndags luciatåg. Barnen och hästarna verkade tycka att det var jättekul att få visa upp sig lite och det var även väldigt uppskattat av publiken. Det är kul att höra!
Jag hoppas att denna vecka blir lite lugnare. Så vitt jag vet har vi inga "riktiga" lektioner varken i morgon eller på fredag och jag har bara ett par julklappar kvar att köpa. Måste dessutom hitta kläder till julafton... Okej, det kanske inte blir så lugnt. Man får väl ta det som det kommer.

God Jul så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback