Denver, denver

Ja, så sitter jag med den *pip* denverövningen igen! När jag väl kommer igång att skriva kan inget stoppa mig, men emellanåt undrar jag hur jag ska få ihop en uppsats över huvud taget. Just nu är det mest lösa stycken som jag hoppar mellan. Jag undrar även om jag gör rätt. Meningen är att vi ska kunna få ut information från olika kartor och skriva en uppsats om det. Jag skriver mycket hellre mina egna åsikter, intryck och tankar, jag är inte säker på om de platsar i just denna uppsatsen. Samtidigt tar samhällskunskapen (samhällets utveckling, invånarnas boendesituation) upp en ganska stor del i geografiämnet så jag hoppas att jag inte är helt ute och cyklar. Jag får se till att den sista delen av uppsatsen är riktigt teknisk och "faktaig", eller den mittersta. Jag vill ju avsluta med någon käck, smart kommentar.

Ha en trevlig tisdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback