Walk in closet, gå-in-garderob, klädkammare, dressing room

Jag har länge klagat på att mina nuvarande garderober är värdelösa och att mina kläder ligger överallt, nu ska det bli slut på det!
För ett tag sedan föreslog mamma att vi kunde göra om våran överbelarmade klädkammare till ett utrymme för endast kläder, något som jag och min syster kunde dela på. Det var väl en snäll tanke, men jag och min syster kan helt enkelt inte dela på det lilla rummet. Först och främst har jag tio gånger mer kläder än henne och våran syn på ordning är väl inte direkt den samma (just nu sitter jag till exempel vid hennes dator och jag får panik på alla sladdar, papper och skit som ligger här omkring).
Igår,  när jag fick mitt vanliga ledighetsstädryck, kom mamma med förslaget igen, i en bättre version. Städar jag ut klädkammaren kan vi renovera den till en "walk in closet" i sommar. Härligt! Den är inte så stor, men med lite pyssel ska det nog gå. Det gäller bara att hitta ett bra hyllsystem. Visst hade Ikea någon kampanj om att inreda garderober för ett tag sedan? (jag hittade den redan innan jag publicerade detta inlägg,
www.kominigarderoben.se)
Jag får helt enkelt googla för att hitta inspiration!

Något sånt här kanske?



Inspiration från Elfa och Ikea

Kommentarer
Postat av: Thowelina

åh vad jag vill ha en walk-in-closet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback