Tisdag

Dagen i korthet
 - Promenad 06.15 i morse, blev Vetarundan som är ca. 5 km. Räcker så tidigt på morgonen.
 - Skola, franskalektion som bestod av att leka "rappakalja" (fast på franska såklart).
 - Hem igen, snabb lunch, åkte sedan till stallet.
 - Körde Hemlo, ett av de nya russen. Vi överlevde (skämt åsido, det gick faktiskt riktigt bra).
 - Jobbade, kom hem strax efter åtta och nu sitter jag här.

Dessutom åt/drack jag en supergod smoothie från Chiquita, hallon-granatäpple. Har du inte smakat den än: gör det!

Nu ska jag sätta mig framför SurfTheChannel och ta igen missad TV-tid. Missade Ugly Betty.


Kommentarer
Postat av: anton

Vänner är bäst! (ett svar på en kommentar du hade lagt på min blogg!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback