Lov

Det har varit sommarlov i över ett dygn nu och jag bara tjatar om annat, jag har väl inte riktigt greppat det än.
För att kortfattat summera gårdagen så kan jag väl beskriva hur jag känner mig för tillfället: trött! Efter en kort avslutning i skolan och en liten sväng på stan' åkte jag till min systers utspring. Därefter åkte vi hem och åt buffé, senare på dagen åkte jag till Linköping för att möta upp några kompisar och sedan for vi vidare till Motala där vi åt tacos hemma hos en kompis. I och med att vätternrundan är i full gång var det mycket folk ute, rätt spännande. Haha, de hade ju till och med affärer i Motala (mina forna fördomar om denna plats kan vi ta senare).
Jag kom som tur var iallafall hem skapligt och jag började inte jobba förren 08.30 (en timme senare än jag skulle från början) så lite sömn har jag iallafall fått. När jag kom hem (vid tvåtiden) satte jag igång att städa förvaringsfacken i hallen, det gick vidare till byrån, hatt/skohyllan, garderoberna...ja, jag rensade hela hallen helt enkelt! Som sagt, jag skulle ju städa huset ordentligt nu på lovet. Jag trodde dock att det skulle ta ett par veckor, men det tar det nog inte.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback