Ledighetsångest

Nej, det har inte blivit något bloggande i helgen. Främst för att jag har varit på sådant hemskt humör, men också för att jag har pluggat som en liten idiot. För att få in krigskänslan (har alltså historiaprov om världskrigen) har jag sett på både Pianisten och Rädda menige Ryan. Puh! De är inte korta filmer heller.
Idag börjar jag inte förrän efter lunch, då blir det att skriva matteprov direkt (har inte pläggat någonting än, får se om jag gör det) och därefter är det dags för historian.
När jag väl kommer hem blir det väl någon form av lätt lunch, sedan måste jag åka och lämna tillbaka ett par jättesöta pumps jag köpte igår (de sitter inte lika bra som de gjorde i affären, tyvärr) och så funderar jag på att svänga förbi Travshopen och köpa ett regnställ. Jag har skjutit upp det i flera veckor vilket har resulterat i att jag har blivit genomblöt x antal gånger. Regnkläderna jag har är inte ens värda att använda, hihi.

Sista veckan nu, härligt! Problemet kvarstår ändock, vad ska jag göra sedan? Jag klarar inte av att vara ledig! Jag ahr redan planerat att städa hela huset (så desperat är jag) men det tar väl knappt en vecka. Några tips?

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback