Jag fryser!

När det var en sådär trettio grader ute stängde pappa av värmen i huset, han tyckte inte att den behövdes nu på den så kallade sommaren. Jättebra för miljön och plånboken, men gud så kallt det är! Knappt tjugo grader om termometern visar helt rätt. Brrr!
Trots kylan är jag emot att sätta igång värmen igen, för som sagt, det sparar energi.

Värmer upp med lite mer musik från Lazy Town, hihi. Jag vet inte riktigt hur detta plötsliga beroende har kommit, jag har aldrig mer än gläppt förbi detta barnprogram men på något vis lyckades jag ramla över en av låtarna på YouTube (You are a Pirate för att vara mer exakt). Jag måste nästan sätta ihop något sort avgiftningsprogram, för karaktärerna i dessa låtar/serien är ju fruktansvärda!



Kommentarer
Postat av: emelie

jo, det gör ju jag med i och för sig.. haha :D

Postat av: Nina

jag länkade till webshopen i inlägget :)



kram

2009-06-12 @ 09:29:46
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback