Shopping

Nehe, golvläggningen gick vist inte så bra som jag trodde. Det gick väldigt bra fram tills väggen, sedan fick jag problem med att klicka dit golvbiten. Efter att ha pratat med pappa kontaterade jag att jag inte hade gjort rätt. Tydligen skulle man lägga det på längden (jag lade ju en planka i taget) och kapa dem allt efter som. Man behöver också speciella verktyg, vad det nu ska vara bra för. Så dåligt gick det ju inte med en hammare och en liten träbit.
Som tur är har pappa dessa specialverktyg så han kommer och hjälper mig i morgon. Han får skruva upp hyllorna också....Om han har skruv till det vill säga.

Förutom lite misslyckad golvläggning har jag shoppat med mina föräldrar hela dagen- Galgar, klädstänger, hyllor, konsoler, lådor, smyckesträd... Har jag glömt något nu? Just det ja, golvet såklart, men det betalade faktiskt mamma. Hon köpte även ett gäng strumpor till mig. Den senasre tiden har alla mina strumpor gått sönder så jag hade kanske tre par (bra) hela, så det var välbehövligt.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Emma [FOTO]

sv: jag med :D fast det var ett tag sedan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback