Kanske blir det värt många miljoner en dag...

Två veckor utan bloggning, ganska så naturligt med tanke på att vädret har varit alldeles för bra för att sitta inomhus. Dessutom har jag jobbat i stort sett hela dagarna, det tar på krafterna att ta hand om hästar och barn i värmen!

Idag har det regnat hela dagen, jag antar att det behövs. Jag passade iallafall på att ha en riktig "innedag" så nu är min blivande "walk in closet" så gott som redo att börja användas.
Det är inte klokt hur mycket skräp man har samlat på sig under åren. Bland det konstigaste måste ha varit en guldmålad stock med någon form av guldfärgad lermugg på toppen. Statyetten var inte helt olik sångfågeln man vinner i den svenska melodifestivalen. Jag vet inte vad det säger om priset eller min konstnärliga förmåga i dagisåldern (inte för att jag kommer ihåg när, eller ens att, jag gjorde den...jag har aldrig gått på dagis heller för den delen).
Jag hittade dessutom en gammal loppa, ni vet en sådan med siffror och färger som utanar eller förolämpar den som väljer? "Du är en ko", "Du är rädd för spöken" och "hoppa på ett ben 20 gånger" är bara några av texterna på flikarna.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anton

Det är jobbigt att jobba, det hör man ju bara på namnet! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback