Planering av tisdagen och resten av veckan

Idag börjar inte min första lektion förrän klockan 10 så det är skönt att kunna ta det lite lugnt. Redovisning i Franskan...som tur är tror jag inte att någon är särskilt förberedd.
När jag slutar skolan, klockan 14.15, går jag nog ner på stan' en sväng. jag måste verkligen ha en väska, idag tror jag det blir en liten (som jag har skrivit tidigare är jag i behov av både en liten och en stor). Vi får se när jag kommer hem, förhoppningsvis så hinner jag med en liten promenad också.

Resten av veckan kommer nog se ut ungefär så här:
Onsdag: Skola 08.30-12.50, Jobba 15.00 till ungefär 17.00 kanske?
Torsdag: 08.30-14.15 är det skola, därefter promenad och eventuellt läxor (eller inte). Klockan 18.00 är det filmkväll tillsammans med ledarna och instruktörerna.
Fredag: Eftersom jag har ledigt sista lektionen så går jag 08.30-13.00, riktigt skönt! Jag hoppas kunna köra Nogge lite på eftermiddagen. Får kolla upp det.
Lördag: Till skilnad mot förra helgen kommer jag bara att behöva jobba 10.30-12.00, vad jag hittar på resten av dagen vet jag inte. Jag är inte van vid att ha så mycket tid, haha. Får övningsköra och plugga lite teori.
Söndag: Jag ska skriva historiauppsats idag, jag kommer inte sluta förrän den är klar.

Trots att jag är allt annat än spontan så har jag ovanligt mycket ledig tid denna vecka. Vi får se om det händer något spännande.

Ha en trevlig tidag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback