Så trött...

Jag kom nyss hem efter att ha följd med mamma och handlat lite. Trots att jag sov riktigt bra (ända till klockan halv åtta, fantastiskt) så är jag helt slut. Jag vet att jag tjatar, men det tär på en att vara förkyld.

Förutom tröttheten och att jag höll på att köra ner i diket rakt in i Nogges hage (mammas fel, hon kan ju inte börja prata om hästarna och räkna med att jag ska titta på vägen) så gick det bra att köra bil. Jag börjar ju bli lite van nu iallafall, men stör mig på dem som stannar sin bil bara ett par meter från min i en viss korsning. Det är lite uppförsbacke, stopplikt och dessutom om ganska snäv sväng på grund av trottoarkanten så just de där rövnosarna är riktigt irriterande. Jag är livrädd för att min bil ska backa in i den bakom.

Skit samma, nu får ni se en bild på dagens köp istället. En enkel tisha, inget märkvärdigt, men det går alltid åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback