Jag är totalt hopplös!

Jag skickade iväg ett MMS till bloggen när jag satt och väntade hos optikern förut, tyvärr har det inte ha dykt upp något på bloggen. Nåja, det var inte så intressant iallafall, MMS'et alltså. Hos optikern gick det bra, ska öka styrkan på det vänstra ögat ett steg men jag tror inte att det beror så mycket på att synen har försämrats (även om den säkert har det), jag fick nämligen en något lägre styrka sist.
För att byta ämne helt, igår var jag helvirrig och glömde skåpsnycklarna. Tror ni inte att jag lcykas glömma både husnycklarna och min plånbok när jag åkte till skolan i morse? De brukar i vanliga fall ligga i min "bokpåse" men eftersom jag skulle till optikern lade jag ner dem i min lilla bruna väska och lade sedan ner den i tygpåsen - trodde jag.
På grund av min glömskhet gick jag inte till ridskolan då jag ändå var i Mjölby, dessutom var jag hur hungrig som helst (hade ju inte ätit något sedan 6-halv 7). Mamma ska ändå in till optikern sedan och fixa med hennes glasögon i eftermiddag och betala mina linser, å kan vi lika gärna åka och hämta taxipengarna då. Dessutom får jag ju övningsköra lite också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback