99 Balloons

Idag var det alltså första skoldagen efter lovet, men det var inte så jobbigt att vakna som jag trodde att det skulle bli. Däremot tog energin slut ganska så snabbt. Förutom förkyldningen har jag haft väldigt ont i magen, jag trodde att jag skulle må bättre efter lunch men det blev bara värre. Jag fick dessom kommentarer om att jag inte såg så frisk ut så det var nog dags för mig att åka hem, jag ville inte gärna missa sista lektionen men så måste det bli ibland.

Sedan jag kom hem har jag hunnit med att slappa i soffan och kollat på Oprah. Jag såg visserligen ett par avsnitt under lovet men det måste ha varit ganska "glada" avsnitt. Jag började tro att jag hade blivit..vad ska man säga? En väldigt tålig människa.
Som jag har skrivit innan i bloggen har jag inte direkt svårt för att gråta till tv-program, vid vissa tillfällen är jag nästan patetisk. Idag kom ett sådant tillfälle. Okej att man blir lite tårögd men jag snackar om riktiga tjutanfall. Till mitt försvar kan jag säga att även de på TV grät ganska mycket och det är faktiskt ett ganska sorgligt klipp. Eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Mitsukai

Jag blir alltid så jefla tårögd av sådana här dokumentärer >.<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback