Universumklass

I veckan blev några av mina vänner från skolan lite förvånade när jag berättade att jag gråter för allt. Under vissa perioder har det hänt att jag har gråtit till reklamer på TV.

Att jag just nu fortfarande är lite halvsjuk har ingen betydelse för mina senaste tårar, jag vet att jag hade reagerat starkt ändå. Jag har nämligen just sett på reprisen av sammandraget från gårdagens kür-final (jag somnade redan klockan tio i går kväll nämligen). De som har någon koll på EM:et i Windsor vet nog redan nu vad det var som jag syftar på.

Moorlands Totilas, vilken häst! Han får alla de andra ekipagen, som även de är i toppklass, att komma direkt från KM:et på den lokala ridskolan.
"Toto" har med sin ryttare Edward Gal inte bara slagit Grand Prix-rekordet denna vecka, de 90,7% de fick i küren...det finns inte ord för hur bra det är! Något som är ännu mer spännande är att hästen bara är nio år, han har alltså (förhoppningsvis) lång tid kvar att utvecklas på.
Jag bara måste se detta live!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså shit, den där "Toto".. Såg det på TV och lyckades spela in 90,7% ritten, wow säger jag bara! Vilken underbar häst! Helt grym!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback