Oj, så tiden går!

Det var 3 veckor och 5 dagar sedan jag senast skrev i bloggen. Nästan en månad med andra ord. Jag kan inte säga att jag har någon ursäkt för det långa uppehållet. Det var mycket skolarbeten som skulle in och dessutom val av kurser till år två och tre. Det var riktigt ångestladdat, hur ska man kunna planera inför framtiden när man inte vet vad man vill bli? Jag är iallafall nöjd med mina val, med engelska C och matte D kombinerat med grafisk kommunikation och psykologi tror jag att jag kommer att få en både lärorik och rolig skoltid! Självklart valde jag fler kurspoäng än minimunså om jag inte plockar bort någon så landar jag på 2800 poäng (gymnasieutbildning är 2500) men det känns ganska rimligt. Andra klarar ju över 3000, så visst kommer jag att hinna med fritid och jobb med.
Jobb ja, jo det blev ju en hel del av det under lovet. Idag jobbade jag 06.30 till cirka 12.00 så bara för att jag har börjat skolan igen betyder det inte att jag sover bort helgerna (även om det säkert skulle vara skönt).

Jag har flera gånger tänkt "det här måste jag skriva ett blogginlägg om", men självklart har jag inte gjort det. Nu hoppas jag iallafall få det till rutin igen, så vi hörs väl snart igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback