Nyklippt Lovisa

Frisörbesöket är avklarat och det var riktigt givande, hihi. Det blev inte någon jättestor förändring och det hade jag inte väntat mig heller. Jenni tyckte att det vore synd att klippa av längden. Aven håret frame vid ansiktet ska sparas ut en bit, bara för att se hur det blir. Nu är det ju mer eller mindre en "klump", volymen ligger helt enkelt på fel ställe men hon trodde att det bara skulle bli värre med tiden om hon tunnade ut det nu. Uppklippningen längre bak på huvudet fick iallafall en ordentlig trimmning, så nu hoppas jag slippa "triangelsyndromet".
Jag parate även med frisören om färg och så eftersom jag har planer på att ljusa upp det lite. Det känndes som om vi var ganska överrens även där. Ungefär tre olika nyanse på slingor, inget blekmedel (mitt hår är redan så torrt) och tja, det var väl det. Den 18 maj har jag iallafall tid för det.

Före/efter bilder kommer, just nu sitter jag på mitt rum med den bärbara och den går som sakt inte att installera photoshop på. Visst kan man säkert beskära i något annat program, men jag och paint är inte bästa vänner sedan jag gick vidare till PS. Haha, stackars paint känner sig dumpad (nu är det dags att jag slutar innan jag spårar ur totalt). Jag ska straxt åka iväg till stallet och gå på föreläsning. En equiterapeut kommer och pratar (massage, laser etc.). Det ska bli intressant!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback