Så bra så

Som jag trodde försvann den där söndags, eller snarare måndagsmorgon, ångesten och dagen har varit ganska så okej.
Som vanligt var den första lektionen Idrott. Vi fick ägna oss åt att prova maskinerna i cirkelrummet. Jag som aldrig har varit på gym tidigare tyckte det var jättekul, trots att jag upptäckte att jag är väldigt svag. nåja, jag fick beröm för min hållning så helt kass var jag inte.
Efter såg jag fram emot engelskalektionen och hoppades få redovisa musikuppgiften. Jag tycker inte det är jobbigt att stå och tala inför en hel klass och brukar aldrig vara nervös, det var jag inte från början idag heller men ju närmre det blev min tur desto mer nervös blev jag. Jag gjorde absolut inte mitt bästa, hade inte särskilt bra uttal och antagligen pratade jag både snabbt och otydligt. Well, det är inte hela världen.

Ska strax posta lite foton, kreativiteten har kanske minskat något men håller ändå i sig. Har ju haft lite fotoryck de senaste dagarna.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback